• Niet goed, geld terug
  • Gratis levering vanaf € 50,-
  • Telefoonnr: 0229-214828
  • Webshop Keurmerk
  • Snelle levering

Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van meijerink-schoenen.nl. U kunt ons bereiken op verschillende manieren.

EMAIL;

u kunt uw vraag en/of opmerking atijd aan ons mailen. Gebruik hiervoor het volgende contactformulier. Wij proberen uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

TELEFOON:

onze klantenservice is ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 17:00 uur op telefoonnummer 0229-214828.

ONZE WINKELS;

natuurlijk bent u ook altijd welkom in één van onze winkels. Voor de adresgegevens van onze winkels, verwijzen wij u graag naar “onze winkels”.

ALGEMENE BEDRIJFSGEGEVENS;

Meijerink Schoenen 
Nieuwsteeg 39
1621 EC Hoorn 
KvK nummer; 552.17.443 
BTW nummer; 8516.11.977.B.01 
IBAN; NL97RABO0102496560 (Rabobank in Hoorn) BIC code; RABONL24

  

BETAALMETHODES

U kunt in het bestelproces bij Meijerink Schoenen kiezen voor 4 verschillende betaalmogelijkheden;

* Ideal
* Creditcard
* Vooruitbetalen
* Rembours

IDEAL

in het bestelproces kiest u bij het afrekenen van uw bestelling voor de betaalwijze Ideal. U wordt doorgeleid naar uw eigen bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat. Met Ideal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online uw aankopen afrekenen.

CREDITCARD

in het bestelproces kiest u bij het afrekenen van uw bestelling voor de betaalwijze creditcard. U kunt bij ons betalen met uw Visacard en Mastercard. Dit gebeurd altijd op een SSL beveiligde pagina. Creditcard betalingen lopen via Multisafepay. Zij voldoen aan de strenge eisen die worden gesteld aan online betalingen.

VOORUITBETALEN

in het bestelproces kiest u bij het afrekenen van uw bestelling voor de betaalwijze vooruitbetalen. U rond het bestelproces af zonder te betalen. U maakt het bedrag van uw bestelling aan ons over op een tijdstip, welke u het beste uitkomt. U ontvangt een mail met onze betaalgegevens. Na ontvangst van uw betaling is uw bestelling definitief en wordt deze verwerkt. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden, zo kunnen wij uw bestelling snal afhandelen.

REMBOURS

u rond uw bestelling af zonder te betalen. U betaalt uw bestelling contant aan de GLS pakketbezorger. Voor een bestelling onder rembours worden €15,00 administratiekosten in rekening gebracht. Rembours bestellingen zijn alleen mogelijk met een Nederlands afleveradres.

 

LEVERING EN BEZORGING

LEVERING EN BEZORGING;

indien u op werkdagen voor 15:00 uur een bestelling plaatst en betaald, dan streven wij ernaar om uw bestelling dezelfde dag nog te versturen. Al onze pakketten worden bezorgd door GLS, de bezorgdagen zijn van maandag tot en vrijdag. Bestellingen, welke na vrijdag 15:00uur en in het weekend zijn geplaatst worden maandag verwerkt. U ontvangt een mail met uw track en trace code, zodra uw bestelling is verzonden. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan laat GLS een niet-thuis bericht achter. U kunt dan zelf online een afspraak maken op een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Voor ontvangst van het pakket dient altijd worden getekend.

VERZENDKOSTEN;

bij bestelling vanaf €50,00 betaalt u geen verzendkosten (binnen Nederland). Is het bedrag van uw bestelling lager dan € 50,00 dan zijn de verzendkosten 3,95 (binnen Nederland). Voor bestelling naar het buitenland rekenen wij altijd verzendkosten.

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op te halen in ons filiaal Meijerink Schoenen in Hoorn. U betaalt dan geen verzendkosten. U ontvangt een email als uw bestelling klaar staat.

  

RUILEN

u kunt uw ontvangen bestelling altijd binnen 14 werkdagen ruilen. Ook artikelen, die in de uitverkoop zijn gekocht mogen worden geruild. De bestelling kan alleen worden geruild, wanneer het artikel in goede staat en ongedragen is. Wij raden u aan de schoenen op zachte ondergronden bijv. tapijt te proberen.

Sluit bij de retourzending het ingevulde retourformulier bij, geef duidelijk aan voor welk product u uw bestelling wenst te ruilen. Mocht het artikel niet voorradig zijn, dan zullen wij u dit per mail laten weten. Wij bieden u dan de keuze om een ander artikel uit te zoeken of om het aankoopbedrag terug te betalen. De verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening. Dit bedrag is bij PostNL 6,95. Bewaar het verzendbewijs goed. Zodra wij uw pakket retour hebben ontvangen, ontvangt u van ons een email. Het opnieuw versturen van uw bestelling is gratis.

U mag uw bestelling altijd gratis ruilen in onze winkels Meijerink Schoenen in Hoorn. 

HET RUILADRES;

Meijerink Schoenen
Nieuwsteeg 39
1621 EC Hoorn

 

RETOURNEREN

u kunt uw ontvangen bestelling altijd binnen 14 werkdagen retour sturen. Ook artikelen, die in de uitverkoop zijn gekocht mogen worden geretourneerd. De bestelling kan alleen worden geretourneerd, wanneer het artikel in goede staat en ongedragen is. Wij raden u aan de schoenen op zachte ondergronden bijv. tapijt te proberen.

Sluit bij de retourzending het ingevulde retourformulier. De verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening, dit bedrag is bij PostNL 6,95. Bewaar het verzendbewijs goed. Zodra wij uw pakket retour hebben ontvangen, ontvangt u daar een bevestiging van per mail. Het bedrag dat u van ons tegoed heeft, wordt binnen 14 dagen na ontbinding overgemaakt op het IBAN nummer, welke u heeft ingevuld op het retourformulier. In geval van een klacht of verkeerde levering zullen wij de retourkosten aan u gaan vergoeden.

U mag uw bestelling altijd gratis retourneren in onze winkels Meijerink Schoenen in Hoorn. Het retourneren in onze winkel in gratis.

HET RETOURADRES;

Meijerink Schoenen
Nieuwsteeg 39
1621 EC Hoorn

  

GARANTIE EN KLACHTEN

GARANTIE;

onze garantie is conform de wet en de algemene voorwaarden van Stichting keurmerk vastgesteld. Bij de algemene voorwaarden kunt u deze allemaal lezen.

KLACHTEN;

mocht u onverhoopt een klacht hebben over een product of over onze service, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar webshop@meijerink-schoenen.nl. Wanneer u een klacht heeft over een product, dan vragen wij u duidelijke foto’s van de klacht bij te sluiten. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Als wij de klacht niet goed kunnen beoordelen vragen wij u de schoenen naar ons op te sturen, c.q. af te geven in een van onze winkels

Bij een gegronde klacht ontvangt u de door u gemaakte portokosten retour en doen wij een voorstel ter oplossing van uw klacht. 

Volgens de wettelijke termijn (zie algemene voorwaarden) moet u uiterlijk binnen 14 dagen bericht van ons ontvangen over de status van uw klacht. Maar wij streven er naar om u altijd binnen 3 werkdagen dagen te berichten over de status van uw klacht. Het kan zijn dat wij de klacht direct voor u kunnen oplossen. Het kan ook voorkomen dat wij voor de afhandeling in overleg moeten met onze leveranciers. U dient uw klacht uiterlijk binnen 3 dagen na het ontdekken van het gebrek bij ons in te dienen.

Mocht de klacht onderling niet opgelost kunnen worden, dan kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk. Als uw klacht definitief niet door ons wordt opgelost, kunt u hiervoor het klachtenformulier op de webshop van Stichting Webshop Keurmerk invullen. (zie onze algemene voorwaarden)